Viisi tapaa parantaa tuottavuutta puhelinpalvelukeskuksessa

by Franco Wes
0 comment

Jos omistat tai johdat puhelinkeskuksen, sinun on jatkuvasti päivitettävä ja parannettava keskuksen ympäristöä, laitteita ja koulutustapoja, jotta voit parantaa työntekijöiden tuottavuutta. Koska työntekijöiden motivaatiosta ja myyntitekniikoista on niin paljon ristiriitaista tietoa, voi olla vaikea tietää, mitä ideoita toteuttaa. Tässä artikkelissa tarkastellaan useita yksinkertaisia ​​mutta tehokkaita tapoja, joilla voit parantaa puhelinkeskuksesi tuottavuutta hetkessä.

Mukavuus

Monet johtajat keskittyvät liikaa koulutusmenettelyihin, jotta he laiminlyövät onnistuneen puhelinkeskuksen perustamisen. Yksi tärkeimmistä asioista, joita kannattaa ajatella, on mukavuus työntekijöillesi. Loppujen lopuksi he viettävät paljon aikaa samassa asennossa, joten haluat tehdä alueen heille mahdollisimman mukavaksi. Yksi tapa tehdä tämä on esitellä mukavat tuolit, jotka tukevat paljon selkää. Mukavat tuolit auttavat henkilöstöäsi työskentelemään pidempiä aikoja, mikä puolestaan ​​voi lisätä tuottavuutta ja myyntiä. Sinun tulee myös varmistaa, että muut huonekalut ovat mukavia ja käytännöllisiä henkilökunnallesi.

Kuulokkeet

Kuulokkeet ovat olennainen osa onnistuneen puhelinkeskuksen toimintaa. Oikeat kuulokkeet lisäävät tuottavuutta, lisäävät henkilöstösi mukavuutta ja tarjoavat myös korkealaatuisen äänen. Tämä on tärkeää, jos haluat pitää työntekijäsi tyytyväisenä ja myös antaa hyvän ensivaikutelman potentiaalisille asiakkaille. Huono äänenlaatu on tyrmäävä ja asettaa yrityksesi huonoon valoon. Saatavilla on valtava valikoima kuulokkeita; Asiantuntija voi kuunnella tarpeitasi ja suositella parasta tyyppiä tarpeisiisi.

Hyvät rekrytointimenettelyt

Voit säästää yrityksesi aikaa ja rahaa varmistamalla, että rekrytoit ensin oikeat työntekijät. Useimmat puhelinkeskukset kohtaavat ongelmia henkilöstön säilyttämisessä, mikä voi maksaa lisärahaa koulutusprosessin kustannusten vuoksi. Seulomalla ehdokkaat ja valitsemalla parhaat mahdolliset työntekijät teet parhaasi puhelinkeskuksesi ja myynnin kannalta pitkällä aikavälillä.

Koulutus

Sinulla tulee olla perusteellinen koulutusprosessi kaikille uusille työntekijöille, ja sinun tulee järjestää jatkuva koulutus vanhoille työntekijöille. On asioita, joita voidaan jatkuvasti päivittää ja parantaa, joten käytä aikaa koulutusmenetelmien toteuttamiseen, jotta henkilöstöstäsi tulee motivoituneempi, itsevarma, tuottavampi ja kaikin puolin parempia myyntityöntekijöitä.

Palkinnot

Tutkimukset osoittavat, että työntekijät työskentelevät kovemmin, jos heillä on ylimääräisiä palkkioita. Mikset ottaisi työntekijöillesi käyttöön palkkioita, jotka perustuvat heidän suoritukseensa kuukauden aikana? Tämä voi sisältää esimerkiksi ylimääräisiä bonuksia tai erikoishintoja, kuten lyhyitä lomapäiviä tai aineellisia hyödykkeitä.

Noudata yllä olevia vinkkejä ja olet hyvällä tiellä lisäämään puhelinkeskuksesi tuottavuutta sekä tyytyväisempään henkilökuntaan ja asiakkaisiin. Onnea.

You may also like