Onko aika tarkastella sähköpostimarkkinointia uudelleen?

by Franco Wes
0 comment

Jos sinulla on pieni yritys ja haluat pysyä poissa sähköpostimarkkinoinnista toistaiseksi, sinun kannattaa ehkä tarkastella asiaa tarkemmin. Koska digitaalisen markkinoinnin uusista trendeistä ja jatkuvasti muuttuvasta maailmasta huolimatta jotkut asiat ovat yksinkertaisesti liiketoiminnallisia. Sähköpostimarkkinointia on ollut olemassa jo muutaman vuoden, ja se voi edelleen tarjota markkinointikampanjaamme ja hirveän paljon potentiaalia, kunhan käsittelet sitä oikein. Sen sijaan, että lähettäisimme noin miljardia sähköpostiviestiä kenellekään erityisesti, katsotaanpa sen sijaan maalaisjärkeä. Olemme listanneet viisi tappavaa tekniikkaa, jotka voivat varmasti varmistaa, että seuraava sähköpostikampanjasi saa hyviä tuloksia ennemmin tai myöhemmin. Joten jos sinulla on 5 minuuttia aikaa, käytä se tämän lyhyen artikkelin loppuun lukemiseen.
Markkinointiohjelmisto
Okei, jos olet välttänyt sähköpostimarkkinointia parin vuoden ajan, saatat olla erittäin mukava yllätys. Nyt on olemassa joukko melko siistejä ohjelmistotuotteita, jotka ovat tehneet tästä strategiasta paljon helpomman toteuttaa. MailChimp ja AWeber ovat vain kaksi, jotka tulevat mieleen, ja sinun pitäisi luultavasti tutkia hieman pidemmälle ihanteellinen ottelu. Yksi suurimmista ongelmista kaikenlaisen joukkopostituksen lähettämisessä on sähköpostipalveluntarjoajien asettamat rajoitukset. Voit hukata päiviä ja jopa pilata oman asiakaspalvelimesi, jos jätät nämä varoitukset huomiotta. Ja sähköpostiohjelmiston avulla voit luoda melko liukkaan näköisiä sähköposteja, jotka yleensä osuvat tavoitteeseensa.
Tilaa/Peruuta tilaus
Tekemällä tilauksen lopettamisesta yhtä helppoa kuin tilaamisen, teet asioista mukavia ja miellyttäviä tuon erittäin tärkeän käyttökokemuksen kannalta. On vähän pahempaa, että joudutaan kiertämään taloja vain löytääkseen tuon saatanan peruutuspainikkeen ja sanoa, että se jättää pahan maun suuhun, on valtavan vähättelyä. Varmista, että nämä ovat sähköpostin alatunnisteessa ja anna yleisösi seurata heidän sydäntään.
Tervetuloa!
Tämä on asia, jonka monet sähköpostimarkkinoijat näyttävät unohtavan, mukava lämmin tervetulosähköposti voi tehdä ihmeitä uusien asiakkaiden kanssa. Mikset tarjoa heille mukavia kannustimia ja voit myös muistuttaa heitä lisäämään osoitteesi tärkeiden turvallisten lähettäjien luetteloon.
Sisällöllä on väliä
Kun yleisösi on saanut sähköpostisi, käytä tätä tilaisuutta ilahduttaa heitä mahtavalla sisällölläsi. Tekemällä koko esityksestä todellisen nautinnon, he odottavat enemmän kuin todennäköisesti seuraavaa osaa. Kukaan ei pidä tylsästä tai tosiasioiden täyttämisestä, joten lisää muutama dia, mieti jotain kiinnostavaa ja varmista, ettei sähköpostisi jää estetyksi seuraavalla kerralla!
Käytä työkaluja
Jos päätät käyttää sähköpostimarkkinointiohjelmistoa, muista käyttää myös joitain tilastotyökaluja. American Blinds Orlandossa toimivat yritykset käyttävät tällaista ominaisuutta varmistaakseen, että heidän sähköpostejaan ei vain vastaanoteta, vaan niihin myös reagoidaan.
Oletko valmis miettimään uudelleen?
Toivottavasti vastaus on kyllä, kyllä ​​ja kyllä! Joten lähde mukaan uuteen sähköpostistrategiaasi ja ryhdistäytymään!

You may also like