Ellet ole piileskellyt kiven alla viimeisten 4 vuoden aikana, sinulla on todennäköistä, että sinulla on jo tai kaksi sosiaalisen median tiliä. Mutta oletko todella ajatellut näiden valtavien alustojen käyttämistä johonkin hieman tuottoisampaan? Puhumme pienyrityksesi sosiaalisen median markkinoinnista, ja jos teet sen oikein, se ei välttämättä ole enää pitkään aikaan pientä! Koska tuhannet yritykset ovat jo tajunneet, että nämä pahat pojat ovat tulleet jäädäkseen. Mutta saadaksesi pienen osan tuosta miljardista plussasta markkinoista, sinun on noudatettava muutamia perussääntöjä. Ja unohda kaikki kova myyntitapa, koska nämä kaverit ja tytöt eivät enää pelaa sillä tavalla. Joten jatkakaamme ilman pitkiä puheita ja katsokaamme tarkasti, kuinka saat sen oikein ensimmäisellä kerralla!
Olla ainutlaatuinen
Katsotaanpa suoraan, mitä tuotteita tai palveluita myyt; tiedät, että tulee olemaan kymmeniä muita yrityksiä, joilla on samanlainen tehtävä. Jotta voit voittaa nämä kaverit lyömään, oman sisältösi on parempi olla erilainen. Puhumme täällä sosiaalisen median sivustasi ja todellisesta yrityksesi verkkosivustosta. Jos aloitussivusi on jotenkin perseestä, älä ihmettele, että poistumisprosenttisi rikkoo maailmanennätyksiä. Pyri varmistamaan, että sisältösi ja asettelusi ovat juuri oikeat, koska tiedät vain, että kilpailijasi on jo hoitanut liiketoimintansa. Löydä jotain omasta brändistäsi, joka on todella erilainen ja aloita siitä, ja jos sinulla on vaikeuksia ajatella yhtä asiaa, sinun on ehkä parempi palata liiketoimintasuunnitelmaasi!
Liitännät
Todennäköisesti paras asia sosiaalisen median käyttämisessä tällä tavalla on se, että olet jo samassa huoneessa yli miljardin potentiaalisen ihmisen kanssa. Nyt sinun tarvitsee vain mennä esittelemään itsesi, aivan kuten tosielämän juhlissa! Ja sinulla on työkalut, joilla voit rajata hakua huomattavasti. Vältä vain kovaa myyntiä ja yritä muodostaa yhteys vähemmän kuin ilmeisellä tavalla. Lopulta jäät yksin ihailevien seuraajiesi kanssa! Yritä olla yhteydessä vierailijoihisi ja muista, että mitä enemmän saat vuorovaikutusta, sitä enemmän Google pitää sivustasi! Koska SERP tietää kaiken sosiaalisen median sivuista ja ne todella auttavat nostamaan brändiäsi jopa tikkaiden huipulle!
Maksaako vai olla maksamatta?
Tämä on todellakin kysymys, mutta mikä on vastaus? No, jos myyt turvaovia Brisbanessa ja sinun on tavoitettava kyseistä väestöryhmää, miksi et käyttäisi Facebookissa maksettuja mainoksia löytääksesi hyvän paikan? Tämän sovelluksen työkalut ovat erityisen hyviä kohdeyleisön rajaamisessa. Joten sinun tarvitsee vain varmistaa, että sisältösi, palvelusi tai tuotteesi ovat pommi!
Tule sosiaalisiksi!
Sinulla ei ole mitään syytä olla upottamatta varpaitasi sosiaalisen median markkinointialtaaseen, joten tule sisään, vesi on ihan hyvää!
previous post